تور هند – مناطق دیدنی و معروف – دهلی نو – هند

تور هند – مناطق دیدنی و معروف – دهلی نو – هند

 

در قسمت قبل درباره دهلی قدیم توضیحاتی را برای دوستانی که در تور هند ثبت نام کرده اند ارائه دادیم، در این قسمت به بررسی دهلی نو New Delhi برای عزیزانی که قصد سفر به کشور هند ( دوستانی که در تور هند ثبت نام کرده اند) را دارند می پردازیم.

 

دهلی نو New Delhi – تور هند

دهلی نو با ۱۴۸۵۰ کیلومتر مربع مساحت در شمال هند ( تور هند ) و در ساحل غربی رودخانه ی یامونا در جنوب دهلی قرار گرفته است. این شهر پایتخت هند (تور هند ) ، مرکز سیاسی و مرکز شبکه ی حمل و نقل آن است. در این شهر حداقل دما در ماه ژانویه ( دی ماه )، به ۷/۳ درجه ی سانتی گراد و حداکثر دما در ماه می ( خرداد ماه )، به ۳۹/۶ درجه ی سانتی گراد می رسد. * تور هند *

 

این شهر که به خاطر باغ ها و بناهای تاریخی اش معروف است، در سال ۱۹۳۱ به عنوان پایتخت هند انتخاب شد. سپس به عنوان دومین کلان شهر هند ( / تور هند ) با چالش های زیادی روبرو شد – که یکی از آنها جمعیت زیاد است. دهلی با ۱۵/۰۴۸/۰۰۰ نفر جمعیت ( ۲۰۰۵ )، پس از بمبئی، دومین شهر پر جمعیت هند ( تور گوا – تور هند ) و هشتمین شهر پر جمعیت جهان است. / تور هند

 

تور هند - مناطق دیدنی و معروف - دهلی نو - هند

تور هند – دهلی نو – Akshardham – هند

 

شهر دهلی به خاطر بازارهای رنگارنگ، باغ های باشکوه و بناهای تاریخی زیبایش بی نظیر است. ساختمان پارلمان، کاخ مسکونی رئیس جمهور و ساختمان مسجد جاما از نقاط دیدنی این شهر هستند ( تور هند ). در این شهر می توان از بهترین موزه ها، گالری های هنری و مراکز فرهنگی بازدید کرد. همچنین دهلی برای دیدار مکان های تاریخی و فرهنگی اطراف شهر ایده آل است و دلیلش هم وجود جاده ها و مسیرهای هوایی خوب برای رفتن به این مکان ها است. (” تور هند )

 

نام فرودگاه بین المللی دهلی، International Airport Indira Gandhi است که در سال ۲۰۰۵، ۱۰/۲ میلیون نفر را جابه جا کرده است. این فرودگاه دومین فرودگاه پر تردد هند ، پس از بمبئی است.

 

تور هند | تور گوا | سفر به هند | تور هندوستان

http://india-tour.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.